dissabte, 18 de maig del 2013

excursió amb cavall

Bones!! Això ja s'acaba... i avui el ser l'última quedada amb els mentorats vaig proposar d'anar a fer una excursió amb cavall, ja que és una expèriencia molt bonica i que poder alguns mentorats no han tingut l'oportunitat de conèixer el món dels cavalls.
Així doncs, avui aquest matí amb l'Adriana, en Fabri, la Chandrika i jo hem anat a la hípica de Bonavista, a Olot per fer una ruta amb cavall.
Al principi la Chandrika li feia una mica de por, perquè no es sentia prou segura al cim del cavall i perquè tampoc tenia gaire maneig amb les rendes. Però, a poc a poc, li ha anat agafant confiança i ha disfrutat.
Li ha agradat la sensació de que et porti el cavall, però no s'atravia a fer-lo galopar. Hem anat de passeig i algunes estones  feiem galop. Hem anat per camins que formaven part de la fageda d'en Jordà, estàvem ben envoltats de natura i per sort el temps ens a acompanyat.
Hem passat un molt bon matí!!
A la Chandri també li ha agradat els gats que rondaven per allà l'hípica, ja que li agraden molt!

Ja tots preparats per marxar!! D'ordre: en Fabri, jo, la Chandrika i l'Adriana

començem a tirar...!

ja en rutaaa!! em passat per moltes basses!
i el pròxim dissabte... CLOENDA del projecte a l'espai IDEAL!
cal dir que el projecte m'ha estat de nou una gran expèriencia i que el contacte amb la Chandrika no es perdrà! Totes dos ens hem avingut molt bé, em fet un gran vincle ple de confiança i hem passat moments molt divertits! I en tenim un gran record de tota la durada del projecte... i és que tenim més de 100 fotos que recorden tots els llocs, moments i experiències que hem passat! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada