diumenge, 28 d’abril del 2013

un bon esmorzar!

Boness rossinyols!
Ahir al final vam fer canvis de plans! Enlloc d'anar a la piscina vam decidir d'anar a fer un bon esmorzar. Com que el dia no acompanyava ja que només feia que ploure doncs ho vam aplaçar per algun dia assoleiat. Doncs, amb l'Estefi, la Yemeng, la Chandrika i jo vam anar a esmorzar al Carrilet. En allà hi fan uns sucs de fruites bonísssimsss!!!
La Chandri i jo ens vam demanar un suc de maduixa i poma i per menjar ella un croissant i jo un entrepà de formatge. Els sucs estaven deliciososss!! A la Chandrika li va agradar molt i ja em va proposar per tornar-hi anar :)
En acabar d'esmorzar vam aprofitar per fer-los-hi l'enquesta que han de contestar les nostres mentores. Se'ls va fer un xic llarg tantes preguntes ja que estaven engrescades per jugar a l' UNNO. Quan vam acabar les enquestes ens vam posar a jugar una bona estona. Tant l'Estefi com jo no recordavem molt bé les normes del joc, però elles sí i molt!! A l'escola es veu que hi solen jugar sovint i els agrada molt.
Vam passar un dia de pluja sota cobert però molt entretingut. La veritat que ens va passar el matí volant tant entusiasmades jugant a l'UNNO.
Després la Chandri em va acompanyar a fer un encàrrec pel centre, vam aprofitar per anar a mirar botigues i sobretot la parada al Vives, tant a la Chandri com jo ens encanten les sabates!
I ja en acabat, se'ns va fer hora de dinar i la vaig portar cap a casa.

Totes 4 a punt d'esmorzar!

La Chandri i la Yemeng. 
La Chandrika i la Yemeng han fet una gran amistat, la veritat és que es porten molt bé juntes.

Avui la Chandrika en el pavelló firal d'Olot tenia una festa dels Sik's. Ahir en tenia moltes ganes que ja fos avui per poder lluir el seu vestit. Tot i que no els haurà acompanyat gaire el bon temps, de ben segur que s'ho haurà passat molt bé!! En principi havien de fer una ruta a peu tots els assistents fins arribar al recinte, però amb la pluja es deu haver anul·lat. 
Demà m'ha de passar alguna foto d'ella amb el vestit! Aviam si la puc posar al blog :)

I pel cap de setmana que bé tenim pensat anar a la Fageda d'en Jordà a fer la ruta amb carro portat per cavalls i la visita a la fàbrica de iogurts la Fageda. Aviam si tenim sort i fa bon temps!

Bona setmanaa!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada